Wednesday, July 7, 2010

PENGUMUMAN ACARA MAKAN-MAKAN & REUNION

Assalamualaikum.

Terima kasih kepada yang masih mengikuti blog ini. Maaf kerana sudah lama tidak diupdate. Sebenarnya saya pun tertunggu-tunggu update dari teman-teman yang lain (kerana password blog ini pun telah diketahui umum sebagaimana yang telah dimaklumkan oleh Encik Eamran Tahir di dalam thread di FB).

Baiklah, untuk tidak membiarkan blog ini terus statik, hari ini mari kita layan gambar-gambar ni...


rancangan untuk makan mee udang di Tanjung Langsat nampaknya
tak dapat dilaksanakan.... apa cerita ya?


ni gambar yang paling latest......
perjumpaan dengan Cikgu Hussein pada
6 July yg lepas...

2 model sdg berposing ~ pix diambil
beberapa minggu sebelum Grand Reunion TIJB berlangsung....
Mesyuarat AJK..

Untuk menatap lebih banyak lagi gambar-gambar jejaka-jejaka ini ( kepada yang ada akaun FB), jgn lupa click LIKE pada fanpage TIJB 90... Kepada x-tijb, kami menunggu anda di sana.

Di kesempatan ini juga, saya mewakili x-classmate saya kelas Bangunan 3 (SPM 90), ingin menjejak kembali bekas pelajar-bekas pelajar TIJB (Sekolah Menengah Teknik Johor Bahru) kerana reunion B3 bakal diadakan, kemungkinan selepas Hari Raya Aidil Fitri 2010, insyaAllah. Saya berharap sekiranya ada di antara anda mengenali bekas pelajar-bekas pelajar terbabit dapat dipanjangkan hal ini kepada mereka kerana perbincangan untuk tujuan itu sedang dijalankan dan kata putus belum dapat dicapai lagi.

Saya juga dimaklumkan acara makan-makan, terbuka kepada x-tijb 89/90 (spm 90) bakal di adakan di KL sebelum menjelangnya ramadhan. Untuk pertanyaan lanjut sila hubungi Puan Nawal Aeida Asaruddin.

Baiklah, saya rasa itu sahaja untuk setakat ini. Sebarang pertanyaan sila tinggalkan pesanan di ruangan komen.

Akan diupdate dari semasa ke semasa mengikut permintaan.


Saya yang menurut perintah...

ss...






No comments:

Post a Comment